BAe Hawk / 845mm
BAE HAWK od výrobce E-flite
rozpětí / wingspan: 845m
délka / lenght: 900mm
EDF: plastové dmychadlo E-flite Delta-V15 / 69mm
motor: E-flite BL15DF/3600kV/800W o max.tahu 1,27 kgs
ESC: Turnigy dlux 70A SBEC
ovládané funkce / controls: Motor, Ailerons, Elevator
servos: 3x analog Cyclone Power AS-92MGA, 4,8V: 2,5kgs / 0,12sec / 60° / 15g
Rx: 2,4GHz / 8ch, Graupner iFS XR-16
hmotnost AUW: 1,29kgs s LiPol Turnigy Nano-Tech 2,2Ah/4s/25-50C a 1,33kgs s LiPol Turnigy Nano-Tech 3,0Ah/ 4s/25-50C
zálet / Maiden Flight: 04.09.2012
Jet je upraven ke startu z katapultu a nemá instalován pevný podvozek, který je jinak součástí stavebnice, přistává tedy na břicho. Katapultovací háček je umístěn na spodní části trupu ve vzdálenosti 170mm před těžištěm a 300mm od špičky letounu a je zašroubován skrz trup do předem vlepeného dřevěného špalíčku uvnitř trupu. Háček je chráněn dřevěným zaobleným výstupkem, který je podobným způsobem jako háček umístěn před ním 20mm, je dlouhý 30mm, a vyčnívá v nejvyšším bodě z roviny trupu cca 10mm stejně jako háček. Doba letu 4 min., maximální stálá rychlost ve vodorovném letu 140km/hod.
Po záletu a několika opakovaných letech s příliž těžkým 4článkem 3,0Ah, kdy Hawk létal bezpečně jen kolem své maximální rychlosti a při přistání se mi ani při nejlepší vůli nedařilo zabránit utžení proudnic a tím tvrdému dosednutí, jsem raději zkusil doporučenou lehčí LiPo 2,2Ah LiPo 4s a tím začal Hawk dobře létat ve střední rychlosti a plachtit v minimálce na přistání.